lørdag 8. januar 2011

testen på hvor godt du liker jobben.

   
du finner ut hvor godt du liker, evt hvor mye du misliker, jobben din når du er syk.
jeg ble grepet av en klassisk vinterinfluensa denne uka. 
og jo nærmere uka kom fredag 
måtte jeg se det faktum i øynene at;
jeg kom til å gå glipp av det første ungdomsmøtet i 2011. 


jeg fikk da bekreftet min daværende oppfatning: 
jeg elsker jobben min.


i den skala at jeg var på gråten hele kvelden i går over å gå glipp av ungdommen og møtet.


sånn at man nesten ikke kunne vente til klokken ble 23 og kunne ta telefon til en av de som var der for å spørre hvordan det hadde vært
jeg ringte, telefonen ble tatt og samtalen ble åpnet fra andre enden med setningen;


"ja, nå har du gått glipp av det!"


jeg er der neste gang!


fredagskvelder hjemme er siste sort...
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar