lørdag 13. mars 2010

apropos stressfaktor.


jeg skrev mandag om hvordan leiligheten hadde blitt en stressfaktor i livet mitt da jeg kjøpte den.
og et av mine verste mareritt da for tre år siden var at veggene skulle være dårlige,
og jeg hadde drømmer om hvordan veggene slo sprekker.


det som skjedde mandags ettermiddag ble derfor litt komisk i hele stressfokuset.
veggen i stua slo nemlig sprekker.
mange sprekker.
og vannet dryppet inn. det var vannlekasje.

marerittet var blitt virkelig.

en potensiell stressfaktor.
for det er jo ikke drømmesituasjonen.

men jeg smilte.
tenkte; dette skal ikke få la meg stresse.
eller få fokuset mitt denne uka, det er så mye annet som er ti ganger viktigere.
det ordner seg.

og Gud vet.


2 kommentarer:

  1. det løser seg.
    ja det gjør det alltid!

    SvarSlett
  2. det kom at fixa sej til slut ;) hehe.
    men ja; det ordne sæ! det e sikkertsikkert :)

    SvarSlett