onsdag 10. februar 2010

akkurat nå gleder jeg meg mest til:



jeg gleder meg til en haug med greier.

det er så enormt mye spennende som skjer,
og begivenhetene kommer som perler på en snor.


helga. da får vi, kirka, besøk av thomas åleskjær og egil svartdahl (stemme det; tv-pastoren) og det blir noen herlige dager tre dager til ende. og noe som er mest stas med helger som det er alle de finFine folka du treffer. trykk her om du vil se en video med flere detaljer om helga.

tentro. til høsten starter vi opp tentro i kirka. det er jo enda en stund til høsten, men i dag er faktisk tentro høyt oppe på glede-seg-lista fordi det kommer til å bli så enormt kjekt. tentro er et frikirkelig konfirmasjonstilbud. og jeg kjenner at det første konfirmasjonskullet i sentrumkirken kommer til å være en hit. oioioi. vi kommer til å få det så enormt kjekt. så; er du konfirmant i 2011 - følg med!

OL. få ting er kjekkere enn å se norske skiløpere gå først over målstreken. og nå er det straks duket for 16 dager feststemning hvor vi får håpe det blir gøy å være norsk. en ting som gjør at OL blir ekstra kjekt er at det bringer 16 dager med muligheter til å oppleve idrettsglede sammen med mange andre. her er det bare å benke seg sammen og holde pusten på likt når OL-gullet avgjøres på siste skyting i eksempelvis stafett. mye å glede seg til.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar