lørdag 18. september 2010

sentrumskreativiteten.



jeg er omgitt av kreative ungdommer.
og de slutter ikke å imponere!

forrige fredag hadde vi kakefest i sentrumkirken _ ungdom.
og det var det mest kreative kakebord jeg har sett.
låver, dyr, tog (med egen bønnegruppe), muffins med kjærlighet på pinne, kombinasjoner du aldri har sett på kaker før og klassisk nydelige kaker.
låven til siri og sigrid stakk av med seieren for mest kreative, og jeg og resten av juryen konkluderte med at vi aldri hadde sett noe lignende! wow.

igår spilte vi mafia. etter møtet.
å høre alle kreative formuleringer for å forsøke å hvitvaske seg selv puttet mer en et smil på munnen her. hvem sa at norsklærer er en kjedelig jobb?

jeg elsker kreativitet!
i sentrums vil vi være kreative!
og når jeg ser på resten av høstprogrammet vet jeg det kommer til å bli mye gøy på den fronten... (særlig når jeg er omgitt av slik en kreativ gjeng!)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar