torsdag 1. oktober 2009

når andre setter deg på sporet av å finne noe mer.

grupper er en fin ting.
særlig grupper av folk som du skikkelig liker. (!)
og som du snakker med om ting som betyr noe.

i sentrumkirken har vi cellegrupper.
en cellegruppe er en gruppe folk som møtes jevnlig hjemme hos noen og deler livet med hverandre, snakker, ler, spiser, får råd av hverandre og mye annet bra,
og som også er åpen for at mange flere kan joine inn i gruppa. bli med og dele livet. vi snakker om jesus og snakker med jesus. finFIN kombinasjon!

i kveld møttes gruppa jeg er med i.
verdens beste jenter!

praten i dag satte meg på sporet.
jeg fikk lyst til å bli enda bedre kjent med jesus.
jeg fikk lyst å finne ut av greier som andre har funnet ut av,
og som jeg har lyst å få tak på selv også. enda mer.

vi snakka om jesus.
hva det første vi tenker på når det gjelder jesus
- hva har gjort inntrykk? hvem er han i livet mitt?

hvilken prat. hvilke inntrykk!

cellegruppa får meg til å like jesus. bedre og bedre.

1 kommentar:

  1. Og tenk at eg e så heldige å gå i samma cellegruppa som deg Solveig!! <3 Du e rett åg slett fantastisk:D ta de te deg me et stort smil! d fortjene du:)

    Klem fra Inga Toppen;)

    SvarSlett