søndag 23. august 2009

akkurat nå..

..er det møte i sentrumkirken.


som alltid - søndag klokken 16.
men jeg er hjemme. med influensa i en eller annen kategori,
og tenkte jeg skulle droppe å smitte resten av familien.

å sitte hjemme i steden for å være på møte er kanskje det verste jeg utsettes for. for det er ingen plass jeg heller vil være enn der sentrumkirken samles på en søndag.

møte folk. møte Gud. feire livet. feire Jesus.

kirka er verdens håp.
kirka er familien.
kirka er det Gud handler gjennom i denne verden.
kirka er mennesker.
kirka gir lys, og kan ikke skjules.
kirka formidler Guds rike.
og rikets kultur.
kirka er fylden av han som fyller alt i alle.

kirka er nydelig.
jeg elsker kirka.
elsker sentrumkirken.

gleder meg til å høre rapport fra denne søndagen.
og er uten tvil frisk til neste ukes møter.


1 kommentar:

  1. den beste plassen å være ja!
    forbedred deg på å bli fort frisk!

    SvarSlett