tirsdag 15. februar 2011

millioner av sms.

  
det er en nokså syk tanke,
tanken på hvor mange sms som svever rundt i "lufta" akkurat nå.
på vei fra en mobil til en annen. 
kanskje til og med på vei rundt halve jorda. 
millioner av sms som vi ikke kan se,
men som er der. i lufta en plass. 


for at jeg skal kunne motta sms må jeg være kobla til et nettverk.
nettverket som gjør at min mobil kan bli en mottaker
mottaker for sms-ene adressert til mitt nummer. 
og når jeg kobler på så tikker de inn. 


du kobler deg på nettverket,
og det som svever rundt i det usynlige 
dukker opp som noe synlig
noe du kan lese. og forstå.


Gud er usynlig
men han er der han også. 
opererer. er tilstede og har mange utsendelser på gang.


så kan vi koble på nettverket,
og se det i det synlige.
jeg kan koble mitt liv på Gud,
og plutselig blir Gud synlig gjennom meg
slik at andre kan lese "sms-en".


det er millioner av greier Gud har på gang, 
som er "der ute". 
du kan koble på
tilgangskoden er Jesus, og nettverket heter Den Hellige Ånd. 
det skal være god dekning overalt.


tanke til slutt; det er utrolig hvor mye en sms kan lyse opp dagen... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar