mandag 7. februar 2011

bønnesvar.

vi ble enigecellegruppa forrige uke om at 
bønnesvar er kjekt
noe vi for øvrig kom fram til uten særlig diskusjon. 


det er veldig stort å få be til en Gud som svarer


kanskje kommer man ikke alltid på at man har fått svar. 
noen ganger kan man til og med glemme at man har bedt om noe. 
for når jeg begynner å oppsummere 
er svarene ofte ganske mange.
ikke alltid i det format jeg tenkte svaret ville komme.
ikke alltid på det tidspunkt jeg forventet. 
men det er svar. mange svar. 


å skrive ned bønner hjelper en å huske. 
ikke minst hjelper det én til å se alle svar
for når man leser finner man ut at Gud jammen meg er trofast. 
noen ganger kommer svaret umiddelbart, 
andre ganger tar det år. 
oppe i det hele kan jeg bare stole på at
Gud vet best.



1 kommentar:

  1. d e så sant!eg har hatt masse bønnesvar denne ukå, og kjenne virkelig på d at Gud vise vei når eg ikkje heilt vett ka eg ska jør!:D

    SvarSlett