tirsdag 29. juni 2010

livet på team.


den siste uka har jeg og 12 fininger fra sentrumkirken_ungdom vært å finne i makedonia, nærmere lokalisert skopje og ohrid.

det er sommer og det er teamtur(misjonstur),
- en sikker vinner.

jeg er glad for å være en del av sentrumkirken,
og jeg er glad for at når vi drar på misjonstur er det ikke tilfeldighetene som slår inn,
det er ikke en random greie,
men vi får ta del i kirkas misjonsarbeid på balkan. får være en del av en allerede lagt plan hvor teamet derfor blir en del av noe større.
jeg kjenner meg privilegert som får ta del i alt dette.

livet på team kan følges på twitter på #makkissommer10 (trykk),
men har oppsummerende bestått av elementer som
skopjemakedonias hovedstad og utgangspunkt for teamet
landsbybesøkmed ingredienser som fotballcup og mange som ville bli kjent med jesus
flyerssom særlig understreker hva som skjedde etter møtet søndag
dare dzambazskopjes svar på folken? hvor vi hadde
showkalt jesus expirience
parklivpå kvelden med våre nye venner
grillfestsøndag etter møtet i hagen til zoran
leir60teens fra hele makkis
mathelst på kafé med uteliv av dimensjoner
ohridferiebyen hvor vi avslutter teamet i en
ferievillautstyrt med badebasseng
jesushan alt handler om

livet på team er å anbefale.
misjonærlivet er å anbefale.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar