lørdag 29. januar 2011

invitasjonsdomino.



ca januar 2007 fikk jeg en invitasjon på mail som skulle forandre livet mitt.
jeg var egentlig ikke så interessert i denne invitasjonen. 
kompisen som hadde sendt meg invitasjonen ringte meg også og spurte om jeg hadde testet ut disse ansiktsgreiene.
jeg sa nei. først.
jeg lot meg ikke overbevise umiddelbart. 
det kom flere mailer med flere invitasjoner. fra andre venner også. 
jeg ble nysgjerrig.
jeg lot meg invitere med
med til facebook. 


i starten handlet facebook om invitasjoner.

fra noen man kjente som ville ha deg med. nå er facebook så stort at det taler for seg selv.
invitasjonsdomino.
i august i fjor var over 2,3 millioner nordmenn brukere på facebook. 


jeg vet om ting som kan forandre livet mer og ha større innvirkning på livet ens enn facebook
derfor inviterer jeg gjerne med til sentrumkirken!
invitasjonsdomino?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar