torsdag 9. september 2010

snille lillebror. og plutselige gaver.




det er noe stas med å få noe uventet på et ikke forventet tidspunkt.
en ting er å få gaver til jul og bursdag,
men det er mer overraskende å få gaver bare sånn plutselig. i hverdagen.

jeg bor sammen med lillebror, som egentlig er ganske stor.
han har heller lite til overs for mine blomsterprosjekter fra tid til annen
- da han ikke helt ser poenget med disse dekorasjonene i hjemmet.

jeg elsker blomster. det er noe med blomster som bare gjør meg glad.
som får det til å blomstre på innsiden også.

forrige uke, på onsdagen nærmere bestemt, kom broderen hjem fra jobb med en blomsterbukett i hendene.
til meg. blomster til stua med høstsjarm fra han som ikke er så glad i disse blomstene. sjenerøst.
høstbuketten står enda(!) og pynter bordet i stua. glede.

jeg; inspirert til å hverdagsoverraske litt mer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar