tirsdag 27. juli 2010

savner ungdommen!



traff to av favorittungdommene i sandnes i dag.
guttene opplevde sommeren i sandnes,
og jeg fikk bekreftet min mistanke.
mistanken om at jeg savner alle litt for mye.

vi snakket om tentro, om sensommer og om at ungdomsmøtene starter igjen, ikke nå på fredag, men fredagen etter det.
jeg gleder meg.
jeg gleder meg til å møte alle favorittene hver fredag denne høsten.
jeg glede meg villt til å sparke høsten i gang med sensommer og fullt hus.
jeg gleder meg til et år med sentrumkirkens første tentro-kull (les: konfirmanter)
jeg gleder meg til alt gøy vi skal finne på denne høsten (og det er mye..)
gleder meg. gleder meg. gleder meg.

håper alle teens kommer innom etter møtet på søndag.
da serveres det is. i store doser.

solveigsmil.


1 kommentar:

  1. isen serveres hjemme hos meg!
    så klart bør en heller ikke gå glipp av møtet i sentrums kl 11!
    stemning!

    SvarSlett