onsdag 22. desember 2010

nå skal det tenkes.

 


det er ikke det at jeg ikke har tenkt de siste ukene,
det er bare det at alt har gått i et herlig førjulstempo,
slik at skriving har måttet vente.


det har vært tre uker fulle av så mye å være takknemlig for
at jeg kjenner jeg går helt overveldet inn i noen dagers juleferie.


særlig forrige uke gjorde meg overveldet.
over å se mange mennesker i aksjon.
flere som la ned hele uka til storinnsats.
enormt mange som bidro med sitt aller beste,
og som ikke lot det mangle på verken innsats eller kvalitet.
alle nye mennesker som kom innom kirka for første gang.
ungdommer som hadde spandert julebord på flere titalls tilsammen.
smilende medarbeidere
et IOGTlokale slik du aldri før hadde sett det.
en lørdagskveld som var nytt av året som et resultat av et 2010 med fokus på nye grupper mennesker.
senkveld i sentrums - julebord 2010.
helgas finale på søndagen med gudstjeneste som en fantastisk avslutning på 2010.
mange som fikk møte Jesus.
møter som forandrer.
jeg mangler ord. fordi ord blir for fattig til å forklare.
jeg elsker kirka!


nå er det juledager.
plassert på den vakreste plass.
mer tid til å skrive.


juleblogg.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar