lørdag 27. november 2010

#bilrebus!


for en uke. 
denne uka har stort sett handlet om en ting; #bilrebus.
bilrebusen med favorittene i sentrumkirken_ungdom og deres mange venner.


drømmeteamet mitt på kontoret, karoline og fredrik, har jobbet som noen helter til sene kvelder denne uka.
sjåfører i alle aldre fra kirka stilte med engasjement og bilene sine. 
og noen herlige, som ikke er redd for kulda, stilte opp på de ulike postene! i minusgrader man sjelden opplever i november på denne kanten av landet. 
takk.


mye gøy. 


i går kveld var det 16 stappfulle biler på veien. 
biler fulle av fininger som løste rebuser, utførte poster og banket på dører hos fremmede for å få tak i ting som sikret bonuspoeng
de ville sikre seg en finalebillett til senkveld i sentrums, hvor kampen om 20 kg snop fortsetter 17.desember. 


det var med et smil jeg kunne annonsere lag 14, 19, 17 og 9 som seirende lag og finaleplass


jeg elsker mye gøy.
jeg elsker mange baller i lufta og et herlig kaos kvelden før. 
jeg elsker å se så mange i aksjon for å bidra til en perfekt kveld for andre
jeg elsker å se mange nye ansikter på en og samme kveld.
det gjør meg glad


sentrumkirken_ungdom leverte igjen! 

1 kommentar: