onsdag 12. august 2009

noe av det fineste med livet..


..er alle de menneskene som fyller det.



i dag handler soltankene om mennesker.
alle de nydelige menneskene som er en del av livet mitt.

som for eksempel..


..verdens beste teens. alle de tenåringene i ungdomsarbeidet som er både norges nåtid og framtid. som jeg er så heldig å treffe hver fredag og søndag og ved diverse annen henging. dere er noen helter. jeg har så troa på hele gjengen!! og vet, understreker vet, at denne gjengen utgjør en forskjell i sandnes, og langt utover dens grenser. og jeg er så glad i alle sammen.

..de gøyeste kollegaer på sentrumskontoret som jeg har hatt et "skoleår" sammen med. ingunn, kjartan, per eivind og sindre. ord blir utilstrekkelige. disse folkene må bare oppleves. og jeg unner egentlig alle en lignende gjeng å jobbe sammen med.

..min fineste familie. som er litt for langt unna, men så nært i hjerte. mamma og pappa som skal ha mye av æren for at jeg er nettopp meg. og mine to småsøsken, som jo begynner å bli ganske store. viktige i mitt liv.

..alle mine herlige venner som tilfører livet greier på hver sin unike måte. noen i nærheten, og mange rundt om i hele verden. men fytti, for en gjeng. skulle ønske jeg kunne samle dere og bare hatt dere i hverdagen alltid, men der kommer en evighet...

wow.
det fineste. blant annet.

1 kommentar: