onsdag 29. april 2009

10 fine ting..

..med å skrive oppgaver og lese til eksamener.

i helga var jeg på weekend med det fineste menneskene. der snakka blant annet grete om å se ting fra litt andre perspektiv av og til, og faktisk se rundt oss og se alt det vi har å være glad over.
elske livet.

så inspirert av grete. så kommer her bare noen ting som som gjør meg glad med å lese til eksamen og skrive oppgaver. noe som er meget tidsaktuelt i og med det er hva som skjer hele denne uka..


1. man blir klokere
mer kunnskap gjør at man vet mer, og har enda mer i hodet som man kan bruke i anledninger det måtte melde seg behov.

2. sjansen for at sensor kan få seg en positiv opplevelse
kanskje kan min oppgave berike sensor.

3. kaffepausene
ingenting er som kaffepauser når man leser

4. inspirasjonen som kommer til å stryke og vaske
for det får man lyst til når man leser...

5. å ta seg friheten å spise riskrem til lunch
for det gjør ikke jeg til vanlig.

6. muligheten til å se sammenhenger man tidligere ikke har lagt merke til
det er kanskje det gøyeste med å studere.

7. bonusen med å kunne ha cellegruppe midt oppe i alt
mennesker er fine. og særlig cellejentene mine.

8. å se ut vinduet og få inspirasjon

spinatplanter og andre ting som vokser.

9. følelsen av å kjenne at det nærmer seg
og vite i det samme at det snart er over og man har mange flere studiepoeng.

10. facebookpausene
som tross leseisolasjon sikrer et glimt av omverden.



mmm.
snart er den første oppgaven ferdig. og det er gøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar