mandag 15. februar 2010

OLtanke1: stiller aldri til start uten å gå for gull.


jeg liker holdningen til tora berger.
da hun ble intervjuet om løpet før sprinten i skiskyting på lørdag,
og de spurte om hva hun håpte på for løpet, svarte hun;
- jeg stiller aldri til start uten å gå for for gull.

det er noe med den holdningen som jeg kjenner jeg liker, og som får meg til å heie på tora litt ekstra.
holdningen om at jeg går for det beste og jeg skal gi mitt beste.
gå for gull.

ikke alltid slår det inn. men holdningen er der.
jeg går for seier.
og alle vet at for at det skal bli seier må jeg gi mitt beste.

nå ble det ikke gull på tora på lørdag.
men jeg heier,
og satser på at hun henter seg kraftig inn på jaktstarten imorgen
- vi vet jo at hun ikke stiller uten å gå for gull...

hvordan hun foreløpig ligger an kan du se på startlista her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar